Біз туралы - Мойынқұм ауданы әкімдігінің білім бөлімінің Шығанақ орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі http://shiganak-moiynkum.mektebi.kz/ ru Біз туралы - Мойынқұм ауданы әкімдігінің білім бөлімінің Шығанақ орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі DataLife Engine Шығанақ орта мектебінің мұғалімдер тізімі 2019-2020 оқу жылы http://shiganak-moiynkum.mektebi.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/230-shyana-orta-mektebn-malmder-tzm-2019-2020-ou-zhyly.html http://shiganak-moiynkum.mektebi.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/230-shyana-orta-mektebn-malmder-tzm-2019-2020-ou-zhyly.html

]]>


]]>
adminadmin Wed, 06 Nov 2019 09:45:45 +0600
Білім туралы http://shiganak-moiynkum.mektebi.kz/main/35-blm-turaly.html http://shiganak-moiynkum.mektebi.kz/main/35-blm-turaly.html 1-тарау. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1-бап. Осы Заңда пайдаланылатын негізгі ұғымдар

      Осы Заңда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) алып тасталды - ҚР 13.11.2015 № 398-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);

      1-1) адъюнкт – жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын шетелдік әскери оқу орындарында білім алып жатқан адам;

      2) академия – мамандықтардың бір-екі тобы бойынша жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын жоғары оқу орны;

      2-1) академиялық оралымдылық – білім алушыларды немесе оқытушы-зерттеушілерді оқыту немесе зерттеулер жүргізу үшін белгілі бір академиялық кезеңге (семестрге немесе оқу жылына) өзінің жоғары оқу орнында немесе оқуды жалғастыру үшін басқа жоғары оқу орнында кредиттер түрінде меңгерген оқу бағдарламаларынан, пәндерден міндетті түрде қайта сынақ тапсыра отырып, басқа жоғары оқу орнына (ел ішінде немесе шетелге) ауыстыру;

      2-2) аккредиттеу органдары – стандарттарды (регламенттерді) әзірлейтін және өздері әзірлеген стандарттар (регламенттер) негізінде білім беру ұйымдарын аккредиттеуден өткізетін заңды тұлғалар;

      2-3) аккредиттеу стандарттары (регламенттері) – аккредиттеу органының аккредиттеу рәсіміне қойылатын талаптарды белгілейтін құжаттары;

      3) атаулы стипендия - тиісті білім беру бағдарламаларын ойдағыдай меңгерген, ғылыми-зерттеу жұмыстарымен айналысатын, оқу орнының қоғамдық, мәдени және спорттық өміріне белсене қатысатын неғұрлым қабілетті білім алушыларды көтермелеу үшін жеке немесе заңды тұлғалар тағайындайтын стипендия;

      3-1) әдістемелік кабинет – білім беруді басқару органдарының білім беру процесінің ұйымдастырушылық-әдістемелік қамсыздандырылуын, нәтижелілігін талдау мен бағалауды, педагог кадрлардың шығармашылық өсуіне және олардың кәсіптік тұрғыдан өзін-өзі жетілдіруіне жәрдемдесетін инновациялық педагогикалық тәжірибені жинақтау мен таратуды қамтамасыз ететін құрылымдық бөлімшесі;

      3-2) әскери, арнаулы оқу орындары – Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздік органдарына, Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігіне, Қазақстан Республикасының прокуратура органдарына және Қазақстан Республикасының Қорғаныс министрлігіне ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары;

      4) бакалавр – жоғары білімнің білім беру бағдарламаларын меңгерген адамдарға берілетін дәреже;

      4-1) бакалавриат – тиісті мамандық бойынша "бакалавр" дәрежесін бере отырып, кадрлар даярлауға бағытталған жоғары білім, білім беру бағдарламалары;

      5) бейін алды даярлық - білім алушының жеке білім беру траекториясының негізгі орта білім беруді таңдауын мақсатты педагогикалық қолдау;

      5-1) бейіндік мектеп – жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламасын іске асыратын оқу орны;

      6) бейінді оқыту - білім алушылардың мүдделерін, бейімділігі мен қабілеттерін ескере отырып, оқытуды саралау және даралау процесі, білім беру процесін ұйымдастыру;

      6-1) бейіні бойынша доктор – Қазақстан Республикасында немесе одан тысқары жерлерде кәсіптік қызметтің тиісті саласы бойынша докторантураның бағдарламасын меңгерген және диссертация қорғаған адамдарға берілетін, Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен танылған дәреже;

      7) "Болашақ" халықаралық стипендиясы — Қазақстан Республикасы азаматтарының шетелдік жетекші жоғары оқу орындарында күндізгі оқу нысаны бойынша оқуы немесе Шетелдерде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия санаттарын айқындайтын жұмыскерлердің шетелдік ұйымдарда тағылымдамадан өтуі үшін Қазақстан Республикасының Президенті тағайындайтын стипендия;

      7-1) біліктілікті арттырудың ваучерлік-модульдік жүйесі – білім беру қызметкеріне ұйымды, оқытудың мазмұны мен мерзімдерін таңдауға мүмкіндік беретін, мемлекет белгілеген және белгілі бір ақша сомасымен қамтамасыз етілген, атаулы құжат (ваучер) түрінде ресімделген жан басына шаққандағы норматив негізінде қаржыландырылатын біліктілікті арттыру нысаны;

      7-2) біліктілікті арттыру институты – үздіксіз білім беру жүйесінде кадрлардың кәсіптік біліктілігін арттырудың және оларды қайта даярлаудың актуалды білім беру бағдарламаларын іске асыратын, білім берудегі әдістемелік жұмыстың тиімділігін қамтамасыз ететін инновациялық процестерді қолдауды жүзеге асыратын білім беру ұйымы;

      7-3) біліктілікті беру – нақты мамандық бойынша тиісті кәсіптік қызмет түрінің шеңберінде жұмысты орындау үшін қажетті жеке қабілеттілік, кәсіптік білім, шеберлік пен дағдылар жиынтығын растау рәсімі;

      7-4) білім алу үшін арнайы жағдайлар – ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдардың (балалардың) оларсыз жалпы білім беретін оқу және білім беру бағдарламаларын меңгеруі мүмкін болмайтын, арнайы оқу бағдарламаларын және оқыту әдістерін, техникалық және өзге де құралдарды, тыныс-тіршілігін, сондай-ақ медициналық, әлеуметтік және өзге де көрсетілетін қызметтерді қамтитын жағдайлар;

      8) білім алушыларды аралық аттестаттау - білім алушылардың бір оқу пәнін оны зерделеп бітіргеннен кейінгі бір бөлігінің немесе бүкіл көлемінің мазмұнын меңгеру сапасын бағалау мақсатында жүргізілетін рәсім;

      9) білім алушыларды қорытынды аттестаттау - тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартында көзделген оқу пәндерінің көлемін олардың меңгеру дәрежесін айқындау мақсатында жүргізілетін рәсім;

      9-1) білім беру – имандылық, зияткерлік, мәдени, тәндік жағынан дамыту және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру мақсаттарында жүзеге асырылатын тәрбиелеу мен оқытудың үзіліссіз процесі;

      9-2) білім беру бағдарламасы – оқытудың мақсатын, нәтижелері мен мазмұнын, білім беру процесін ұйымдастыруды және оларды іске асыру тәсілдері мен әдістерін, оқыту нәтижелерін бағалау өлшемшарттарын қамтитын білім берудің негізгі сипаттамаларының біртұтас кешені;

      10) білім беру гранты - жоғары білім алуға төлеу үшін Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген шарттармен білім алушыға берілетін ақшаның нысаналы сомасы;

      10-1) білім беру кредиті – қаржылық ұйымдар мерзімділік, ақылылық және қайтарымдылық шарттарымен оқыту ақысын төлеу үшін қарыз алушыға беретін ақша;

      11) білім беру қызметі - білім беру субъектілерінің мақсатты, педагогтік негізделген, дәйекті өзара іс-қимылы барысында жеке адамды оқыту, дамыту және тәрбиелеу міндеттері шешілетін процесс;

      12) білім беру мониторингі - білім беру процестерін жүзеге асырудың жай-күйін және нәтижелері мен шарттары өзгеруінің серпінін, білім алушылар контингентін, білім беру ұйымдары желісін, сондай-ақ олардың қызметі жетістіктерінің рейтингілік көрсеткіштерін жүйелі түрде байқау, талдау, бағалау және болжау;

      13) білім беру саласындағы уәкілетті орган - білім беру саласындағы басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының орталық атқарушы органы;

      14) білім беру сапасын бағалаудың ұлттық жүйесі - білім беру сапасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына, жеке адамның, қоғам мен мемлекеттің қажеттіліктеріне сәйкестігін белгілеудің институционалдық құрылымдары, рәсімдері, нысандары мен әдістерінің жиынтығы;

      15) бiлiм туралы құжаттарды нострификациялау - басқа мемлекеттерде, халықаралық немесе шетелдік оқу орындарында (олардың филиалдарында) білім алған адамдарға берілген құжаттардың баламалылығын айқындау мақсатында жүргізілетін рәсім;

      16) білім беру ұйымдарын аккредиттеу – білім беру қызметтерінің сапасы туралы объективті ақпарат беру және оны арттырудың тиімді тетіктерінің бар екенін растау мақсатында аккредиттеу органының белгіленген аккредиттеу стандарттарына (талаптарына) сәйкестігін тану рәсімі;

      17) білім беру ұйымдарын мемлекеттік аттестаттау - білім беру ұйымдары көрсететін білім беру қызметтерінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарт талаптарына сәйкестігін бақылау мақсатымен жүргізілетін рәсім;

      17-1) жоғары оқу орнының ерекше мәртебесі – Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген, білім беру мазмұнын өзі дербес айқындау және білім беру қызметін ұйымдастыру құқығын беретін білім беру ұйымы жұмыс істеуінің ерекше режимі;

      18) гимназия – білім алушылардың бейімділігі мен қабілеттеріне сәйкес қоғамдық-гуманитарлық және өзге де оқыту бағыттары бойынша кең ауқымда және тереңдете білім беруді қамтамасыз ететін бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын және қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын оқу орны;

      18-1) ғылыми-әдістемелік жұмыс – ғылым жетістіктері мен озық педагогикалық тәжірибеге негізделген және үздіксіз білім беру жүйесінің жұмыс істеуін және оны дамытуды жетілдіруге бағытталған қызмет түрі;

      18-2) ғылым кандидаты, ғылым докторы – ізденушілердің диссертациялар қорғауы негізінде берілген ғылыми дәрежелер;

      18-3) докторант – докторантурада білім алатын адам;

      18-4) докторантура – білім беру бағдарламалары философия докторы (PhD), бейіні бойынша доктор дәрежесін бере отырып, ғылыми, педагогтік және (немесе) кәсіптік қызмет үшін кадрлар даярлауға бағытталған жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру;

      19) алып тасталды - ҚР 2011.10.24 № 487-ІV (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) Заңымен;

      19-1) дуальды оқыту – кәсіпорынның, оқу орнының және білім алушының жауапкершіліктері тең болған кезде білім беру ұйымындағы оқытуды кәсіпорында білім алушыларға жұмыс орындарын бере отырып және өтемақы төлемін төлей отырып оқыту мен практиканың міндетті кезеңдерімен ұштастыратын кадрлар даярлау нысаны;

      20) алып тасталды - ҚР 2011.10.24 № 487-ІV (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) Заңымен;

      21) жалпы білім беретін мектеп – бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, сондай-ақ білім алушылар мен тәрбиеленушілерге қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын оқу орны;

      21-1) жан басына шаққандағы қаржыландыру нормативі – білім берудің барлық деңгейлеріндегі мемлекеттік кепілдендірілген оқыту құнының қаржылық қамсыздандырылу нормативі;

      21-2) жоғары колледж – техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің интеграцияланған модульдік білім беру бағдарламаларын іске асыратын оқу орны;

      21-3) зерттеу университеті – Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен, бес жылға арналған даму бағдарламасын және даярлық (мамандықтар) бағыттарының кең спектрі бойынша жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің өз бетінше әзірленген білім беру бағдарламаларын іске асыратын, жаңа білімді жинақтау мен трансферттеу үшін іргелі және қолданбалы ғылыми зерттеулер нәтижелерін пайдаланатын жоғары оқу орны;

      21-4) ерекше білім беру қажеттілігі бар адамдар (балалар) – денсаулығына байланысты білім алуда ұдайы немесе уақытша қиындық көріп жүрген, арнайы, жалпы білім беретін оқу бағдарламалары мен қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын қажет ететін адамдар;

      21-5) инклюзивті білім беру – ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке-дара мүмкіндіктерін ескере отырып, барлық білім алушылар үшін білім алуға тең қолжетімділікті қамтамасыз ететін процесс;

      22) инновациялық - білім беру консорциумы - жоғары оқу орындары, ғылыми ұйымдар мен өндіріс саласында жұмыс істейтін басқа да заңды тұлғалар іргелі, қолданбалы ғылыми зерттеулер мен технологиялық инновациялар негізінде жоғары білікті мамандар даярлау үшін зияткерлік, қаржылық және өзге де ресурстарды біріктіретін, бірлескен қызмет туралы шарт негізіндегі ерікті тең құқықты бірлестік;

      23) алып тасталды - ҚР 2011.10.24 № 487-ІV (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) Заңымен;
      24) алып тасталды - ҚР 2011.10.24 № 487-ІV (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) Заңымен;

      25) институт – жоғары білім берудің білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын жоғары оқу орны;

      26) институционалдық аккредиттеу – білім беру ұйымы сапасының мәлімделген мәртебесіне және аккредиттеу органының белгілеген стандарттарына сәйкестігін аккредиттеу органының бағалау процесі;

      26-1) интеграцияланған білім беру бағдарламалары – білім беру бағдарламаларының тиісті мазмұнды аспектілерін біріктіру негізінде әзірленген білім беретін оқу бағдарламалары;

      27) интернаттық ұйымдар — тұратын орын беріле отырып, белгілі бір санаттағы адамдардың білім алу құқықтарына мемлекеттік кепілдіктерді қамтамасыз ететін білім беру ұйымдары;

      28) интернатура – клиникалық практикаға рұқсат алу үшін білім алушыларды базалық жоғары медициналық білім беру шеңберінде клиникалық мамандықтар бойынша даярлау нысаны;

      28-1) кадет – әскери, арнаулы оқу орнында техникалық және кәсіптік немесе орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламалары бойынша білім алып жатқан адам;

      28-2) кәмелетке толмағандарды бейiмдеу орталықтары – ата-анасын немесе басқа да заңды өкiлдерiн анықтау үшiн үш жастан он сегiз жасқа дейiнгi қадағалаусыз және панасыз қалған балаларды, уақтылы орналастырылуы мүмкiн болмаған жағдайда ата-анасының немесе оларды алмастыратын адамдардың қамқорлығынсыз қалған балаларды, қорғаншылық және қамқоршылық органы балалардың өмiрiне немесе денсаулығына тiкелей қатер төнген кезде ата-анасынан (олардың бiреуiнен) немесе қамқорлыққа алған басқа адамдардан алып қойған балаларды, арнаулы бiлiм беру ұйымдарына жiберiлетiн балаларды, сондай-ақ әлеуметтiк бейiмсiздiкке және әлеуметтiк депривацияға әкеп соққан қатыгездiкпен қарау салдарынан өмiрлiк қиын жағдайда жүрген балаларды қабылдауды және уақытша бағып-ұстауды қамтамасыз ететiн, бiлiм беру органдарының қарамағындағы ұйым;

      29) кәсіптік бағдар - білім алушының кәсіптік қызығушылықтарына, жеке қабілеттері мен психикалық-физиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және кәсіптік мүмкіндіктер саласында, мамандық пен оқитын орнын еркін және саналы таңдау құқықтарын іске асыруына ақпараттар мен консультациялық көмек беру;

      29-1) кәсіптік білім – білім алушылардың белгілі бір салада кәсіптік қызметті жүргізуіне және (немесе) нақты кәсіп немесе мамандық бойынша жұмысты орындауына мүмкіндік беретін білімдерді, машықтарды, дағдыларды және құзыреттерді алуына бағытталған білім беру түрі;

      29-2) кәсіптік даярлау – техникалық және кәсіптік білім беру жүйесінің білікті жұмысшы кадрлар мен орта буын мамандарын даярлау бойынша қысқартылған мерзіммен оқытатын білім беру бағдарламаларын іске асыруды көздейтін бөлігі;

      30) кәсіптік даярлықты бағалау – техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары түлегінің біліктілік (қабілеті) деңгейінің тиісті кәсіптік қызмет түрі шеңберінде жұмысты орындауға сәйкестігі дәрежесін айқындау;

      30-1) кәсіптік практика – болашақ кәсіптік қызметпен байланысты белгілі бір жұмыс түрлерін орындау процесінде теориялық білімдерді, дағдыларды бекітуге, практикалық машықтар мен құзыреттерді иемденуге және дамытуға бағытталған оқу қызметінің түрі;

      31) алып тасталды - ҚР 2011.10.24 № 487-ІV (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) Заңымен;
      32) алып тасталды - ҚР 2011.10.24 № 487-ІV (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) Заңымен;

      33) кешенді тестілеу - ақпараттық-коммуникациялық технологиялар қолданылып, бірнеше оқу пәндері бойынша бір мезгілде өткізілетін емтихан нысаны;

1-тарау. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1-бап. Осы Заңда пайдаланылатын негізгі ұғымдар

      Осы Заңда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) алып тасталды - ҚР 13.11.2015 № 398-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);

      1-1) адъюнкт – жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын шетелдік әскери оқу орындарында білім алып жатқан адам;

      2) академия – мамандықтардың бір-екі тобы бойынша жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын жоғары оқу орны;

      2-1) академиялық оралымдылық – білім алушыларды немесе оқытушы-зерттеушілерді оқыту немесе зерттеулер жүргізу үшін белгілі бір академиялық кезеңге (семестрге немесе оқу жылына) өзінің жоғары оқу орнында немесе оқуды жалғастыру үшін басқа жоғары оқу орнында кредиттер түрінде меңгерген оқу бағдарламаларынан, пәндерден міндетті түрде қайта сынақ тапсыра отырып, басқа жоғары оқу орнына (ел ішінде немесе шетелге) ауыстыру;

      2-2) аккредиттеу органдары – стандарттарды (регламенттерді) әзірлейтін және өздері әзірлеген стандарттар (регламенттер) негізінде білім беру ұйымдарын аккредиттеуден өткізетін заңды тұлғалар;

      2-3) аккредиттеу стандарттары (регламенттері) – аккредиттеу органының аккредиттеу рәсіміне қойылатын талаптарды белгілейтін құжаттары;

      3) атаулы стипендия - тиісті білім беру бағдарламаларын ойдағыдай меңгерген, ғылыми-зерттеу жұмыстарымен айналысатын, оқу орнының қоғамдық, мәдени және спорттық өміріне белсене қатысатын неғұрлым қабілетті білім алушыларды көтермелеу үшін жеке немесе заңды тұлғалар тағайындайтын стипендия;

      3-1) әдістемелік кабинет – білім беруді басқару органдарының білім беру процесінің ұйымдастырушылық-әдістемелік қамсыздандырылуын, нәтижелілігін талдау мен бағалауды, педагог кадрлардың шығармашылық өсуіне және олардың кәсіптік тұрғыдан өзін-өзі жетілдіруіне жәрдемдесетін инновациялық педагогикалық тәжірибені жинақтау мен таратуды қамтамасыз ететін құрылымдық бөлімшесі;

      3-2) әскери, арнаулы оқу орындары – Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздік органдарына, Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігіне, Қазақстан Республикасының прокуратура органдарына және Қазақстан Республикасының Қорғаныс министрлігіне ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары;

      4) бакалавр – жоғары білімнің білім беру бағдарламаларын меңгерген адамдарға берілетін дәреже;

      4-1) бакалавриат – тиісті мамандық бойынша "бакалавр" дәрежесін бере отырып, кадрлар даярлауға бағытталған жоғары білім, білім беру бағдарламалары;

      5) бейін алды даярлық - білім алушының жеке білім беру траекториясының негізгі орта білім беруді таңдауын мақсатты педагогикалық қолдау;

      5-1) бейіндік мектеп – жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламасын іске асыратын оқу орны;

      6) бейінді оқыту - білім алушылардың мүдделерін, бейімділігі мен қабілеттерін ескере отырып, оқытуды саралау және даралау процесі, білім беру процесін ұйымдастыру;

      6-1) бейіні бойынша доктор – Қазақстан Республикасында немесе одан тысқары жерлерде кәсіптік қызметтің тиісті саласы бойынша докторантураның бағдарламасын меңгерген және диссертация қорғаған адамдарға берілетін, Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен танылған дәреже;

      7) "Болашақ" халықаралық стипендиясы — Қазақстан Республикасы азаматтарының шетелдік жетекші жоғары оқу орындарында күндізгі оқу нысаны бойынша оқуы немесе Шетелдерде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия санаттарын айқындайтын жұмыскерлердің шетелдік ұйымдарда тағылымдамадан өтуі үшін Қазақстан Республикасының Президенті тағайындайтын стипендия;

      7-1) біліктілікті арттырудың ваучерлік-модульдік жүйесі – білім беру қызметкеріне ұйымды, оқытудың мазмұны мен мерзімдерін таңдауға мүмкіндік беретін, мемлекет белгілеген және белгілі бір ақша сомасымен қамтамасыз етілген, атаулы құжат (ваучер) түрінде ресімделген жан басына шаққандағы норматив негізінде қаржыландырылатын біліктілікті арттыру нысаны;

      7-2) біліктілікті арттыру институты – үздіксіз білім беру жүйесінде кадрлардың кәсіптік біліктілігін арттырудың және оларды қайта даярлаудың актуалды білім беру бағдарламаларын іске асыратын, білім берудегі әдістемелік жұмыстың тиімділігін қамтамасыз ететін инновациялық процестерді қолдауды жүзеге асыратын білім беру ұйымы;

      7-3) біліктілікті беру – нақты мамандық бойынша тиісті кәсіптік қызмет түрінің шеңберінде жұмысты орындау үшін қажетті жеке қабілеттілік, кәсіптік білім, шеберлік пен дағдылар жиынтығын растау рәсімі;

      7-4) білім алу үшін арнайы жағдайлар – ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдардың (балалардың) оларсыз жалпы білім беретін оқу және білім беру бағдарламаларын меңгеруі мүмкін болмайтын, арнайы оқу бағдарламаларын және оқыту әдістерін, техникалық және өзге де құралдарды, тыныс-тіршілігін, сондай-ақ медициналық, әлеуметтік және өзге де көрсетілетін қызметтерді қамтитын жағдайлар;

      8) білім алушыларды аралық аттестаттау - білім алушылардың бір оқу пәнін оны зерделеп бітіргеннен кейінгі бір бөлігінің немесе бүкіл көлемінің мазмұнын меңгеру сапасын бағалау мақсатында жүргізілетін рәсім;

      9) білім алушыларды қорытынды аттестаттау - тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартында көзделген оқу пәндерінің көлемін олардың меңгеру дәрежесін айқындау мақсатында жүргізілетін рәсім;

      9-1) білім беру – имандылық, зияткерлік, мәдени, тәндік жағынан дамыту және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру мақсаттарында жүзеге асырылатын тәрбиелеу мен оқытудың үзіліссіз процесі;

      9-2) білім беру бағдарламасы – оқытудың мақсатын, нәтижелері мен мазмұнын, білім беру процесін ұйымдастыруды және оларды іске асыру тәсілдері мен әдістерін, оқыту нәтижелерін бағалау өлшемшарттарын қамтитын білім берудің негізгі сипаттамаларының біртұтас кешені;

      10) білім беру гранты - жоғары білім алуға төлеу үшін Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген шарттармен білім алушыға берілетін ақшаның нысаналы сомасы;

      10-1) білім беру кредиті – қаржылық ұйымдар мерзімділік, ақылылық және қайтарымдылық шарттарымен оқыту ақысын төлеу үшін қарыз алушыға беретін ақша;

      11) білім беру қызметі - білім беру субъектілерінің мақсатты, педагогтік негізделген, дәйекті өзара іс-қимылы барысында жеке адамды оқыту, дамыту және тәрбиелеу міндеттері шешілетін процесс;

      12) білім беру мониторингі - білім беру процестерін жүзеге асырудың жай-күйін және нәтижелері мен шарттары өзгеруінің серпінін, білім алушылар контингентін, білім беру ұйымдары желісін, сондай-ақ олардың қызметі жетістіктерінің рейтингілік көрсеткіштерін жүйелі түрде байқау, талдау, бағалау және болжау;

      13) білім беру саласындағы уәкілетті орган - білім беру саласындағы басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының орталық атқарушы органы;

      14) білім беру сапасын бағалаудың ұлттық жүйесі - білім беру сапасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына, жеке адамның, қоғам мен мемлекеттің қажеттіліктеріне сәйкестігін белгілеудің институционалдық құрылымдары, рәсімдері, нысандары мен әдістерінің жиынтығы;

      15) бiлiм туралы құжаттарды нострификациялау - басқа мемлекеттерде, халықаралық немесе шетелдік оқу орындарында (олардың филиалдарында) білім алған адамдарға берілген құжаттардың баламалылығын айқындау мақсатында жүргізілетін рәсім;

      16) білім беру ұйымдарын аккредиттеу – білім беру қызметтерінің сапасы туралы объективті ақпарат беру және оны арттырудың тиімді тетіктерінің бар екенін растау мақсатында аккредиттеу органының белгіленген аккредиттеу стандарттарына (талаптарына) сәйкестігін тану рәсімі;

      17) білім беру ұйымдарын мемлекеттік аттестаттау - білім беру ұйымдары көрсететін білім беру қызметтерінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарт талаптарына сәйкестігін бақылау мақсатымен жүргізілетін рәсім;

      17-1) жоғары оқу орнының ерекше мәртебесі – Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген, білім беру мазмұнын өзі дербес айқындау және білім беру қызметін ұйымдастыру құқығын беретін білім беру ұйымы жұмыс істеуінің ерекше режимі;

      18) гимназия – білім алушылардың бейімділігі мен қабілеттеріне сәйкес қоғамдық-гуманитарлық және өзге де оқыту бағыттары бойынша кең ауқымда және тереңдете білім беруді қамтамасыз ететін бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын және қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын оқу орны;

      18-1) ғылыми-әдістемелік жұмыс – ғылым жетістіктері мен озық педагогикалық тәжірибеге негізделген және үздіксіз білім беру жүйесінің жұмыс істеуін және оны дамытуды жетілдіруге бағытталған қызмет түрі;

      18-2) ғылым кандидаты, ғылым докторы – ізденушілердің диссертациялар қорғауы негізінде берілген ғылыми дәрежелер;

      18-3) докторант – докторантурада білім алатын адам;

      18-4) докторантура – білім беру бағдарламалары философия докторы (PhD), бейіні бойынша доктор дәрежесін бере отырып, ғылыми, педагогтік және (немесе) кәсіптік қызмет үшін кадрлар даярлауға бағытталған жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру;

      19) алып тасталды - ҚР 2011.10.24 № 487-ІV (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) Заңымен;

      19-1) дуальды оқыту – кәсіпорынның, оқу орнының және білім алушының жауапкершіліктері тең болған кезде білім беру ұйымындағы оқытуды кәсіпорында білім алушыларға жұмыс орындарын бере отырып және өтемақы төлемін төлей отырып оқыту мен практиканың міндетті кезеңдерімен ұштастыратын кадрлар даярлау нысаны;

      20) алып тасталды - ҚР 2011.10.24 № 487-ІV (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) Заңымен;

      21) жалпы білім беретін мектеп – бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, сондай-ақ білім алушылар мен тәрбиеленушілерге қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын оқу орны;

      21-1) жан басына шаққандағы қаржыландыру нормативі – білім берудің барлық деңгейлеріндегі мемлекеттік кепілдендірілген оқыту құнының қаржылық қамсыздандырылу нормативі;

      21-2) жоғары колледж – техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің интеграцияланған модульдік білім беру бағдарламаларын іске асыратын оқу орны;

      21-3) зерттеу университеті – Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен, бес жылға арналған даму бағдарламасын және даярлық (мамандықтар) бағыттарының кең спектрі бойынша жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің өз бетінше әзірленген білім беру бағдарламаларын іске асыратын, жаңа білімді жинақтау мен трансферттеу үшін іргелі және қолданбалы ғылыми зерттеулер нәтижелерін пайдаланатын жоғары оқу орны;

      21-4) ерекше білім беру қажеттілігі бар адамдар (балалар) – денсаулығына байланысты білім алуда ұдайы немесе уақытша қиындық көріп жүрген, арнайы, жалпы білім беретін оқу бағдарламалары мен қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын қажет ететін адамдар;

      21-5) инклюзивті білім беру – ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке-дара мүмкіндіктерін ескере отырып, барлық білім алушылар үшін білім алуға тең қолжетімділікті қамтамасыз ететін процесс;

      22) инновациялық - білім беру консорциумы - жоғары оқу орындары, ғылыми ұйымдар мен өндіріс саласында жұмыс істейтін басқа да заңды тұлғалар іргелі, қолданбалы ғылыми зерттеулер мен технологиялық инновациялар негізінде жоғары білікті мамандар даярлау үшін зияткерлік, қаржылық және өзге де ресурстарды біріктіретін, бірлескен қызмет туралы шарт негізіндегі ерікті тең құқықты бірлестік;

      23) алып тасталды - ҚР 2011.10.24 № 487-ІV (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) Заңымен;
      24) алып тасталды - ҚР 2011.10.24 № 487-ІV (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) Заңымен;

      25) институт – жоғары білім берудің білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын жоғары оқу орны;

      26) институционалдық аккредиттеу – білім беру ұйымы сапасының мәлімделген мәртебесіне және аккредиттеу органының белгілеген стандарттарына сәйкестігін аккредиттеу органының бағалау процесі;

      26-1) интеграцияланған білім беру бағдарламалары – білім беру бағдарламаларының тиісті мазмұнды аспектілерін біріктіру негізінде әзірленген білім беретін оқу бағдарламалары;

      27) интернаттық ұйымдар — тұратын орын беріле отырып, белгілі бір санаттағы адамдардың білім алу құқықтарына мемлекеттік кепілдіктерді қамтамасыз ететін білім беру ұйымдары;

      28) интернатура – клиникалық практикаға рұқсат алу үшін білім алушыларды базалық жоғары медициналық білім беру шеңберінде клиникалық мамандықтар бойынша даярлау нысаны;

      28-1) кадет – әскери, арнаулы оқу орнында техникалық және кәсіптік немесе орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламалары бойынша білім алып жатқан адам;

      28-2) кәмелетке толмағандарды бейiмдеу орталықтары – ата-анасын немесе басқа да заңды өкiлдерiн анықтау үшiн үш жастан он сегiз жасқа дейiнгi қадағалаусыз және панасыз қалған балаларды, уақтылы орналастырылуы мүмкiн болмаған жағдайда ата-анасының немесе оларды алмастыратын адамдардың қамқорлығынсыз қалған балаларды, қорғаншылық және қамқоршылық органы балалардың өмiрiне немесе денсаулығына тiкелей қатер төнген кезде ата-анасынан (олардың бiреуiнен) немесе қамқорлыққа алған басқа адамдардан алып қойған балаларды, арнаулы бiлiм беру ұйымдарына жiберiлетiн балаларды, сондай-ақ әлеуметтiк бейiмсiздiкке және әлеуметтiк депривацияға әкеп соққан қатыгездiкпен қарау салдарынан өмiрлiк қиын жағдайда жүрген балаларды қабылдауды және уақытша бағып-ұстауды қамтамасыз ететiн, бiлiм беру органдарының қарамағындағы ұйым;

      29) кәсіптік бағдар - білім алушының кәсіптік қызығушылықтарына, жеке қабілеттері мен психикалық-физиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және кәсіптік мүмкіндіктер саласында, мамандық пен оқитын орнын еркін және саналы таңдау құқықтарын іске асыруына ақпараттар мен консультациялық көмек беру;

      29-1) кәсіптік білім – білім алушылардың белгілі бір салада кәсіптік қызметті жүргізуіне және (немесе) нақты кәсіп немесе мамандық бойынша жұмысты орындауына мүмкіндік беретін білімдерді, машықтарды, дағдыларды және құзыреттерді алуына бағытталған білім беру түрі;

      29-2) кәсіптік даярлау – техникалық және кәсіптік білім беру жүйесінің білікті жұмысшы кадрлар мен орта буын мамандарын даярлау бойынша қысқартылған мерзіммен оқытатын білім беру бағдарламаларын іске асыруды көздейтін бөлігі;

      30) кәсіптік даярлықты бағалау – техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары түлегінің біліктілік (қабілеті) деңгейінің тиісті кәсіптік қызмет түрі шеңберінде жұмысты орындауға сәйкестігі дәрежесін айқындау;

      30-1) кәсіптік практика – болашақ кәсіптік қызметпен байланысты белгілі бір жұмыс түрлерін орындау процесінде теориялық білімдерді, дағдыларды бекітуге, практикалық машықтар мен құзыреттерді иемденуге және дамытуға бағытталған оқу қызметінің түрі;

      31) алып тасталды - ҚР 2011.10.24 № 487-ІV (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) Заңымен;
      32) алып тасталды - ҚР 2011.10.24 № 487-ІV (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) Заңымен;

      33) кешенді тестілеу - ақпараттық-коммуникациялық технологиялар қолданылып, бірнеше оқу пәндері бойынша бір мезгілде өткізілетін емтихан нысаны;

Алтын белгі иегері Аманқұл Венера Нұржанқызы http://shiganak-moiynkum.mektebi.kz/main/32-altyn-belg-ieger-amanl-venera-nrzhanyzy.html http://shiganak-moiynkum.mektebi.kz/main/32-altyn-belg-ieger-amanl-venera-nrzhanyzy.html

 


]]>

 


]]>
adminadmin Thu, 07 Sep 2017 07:15:46 +0600
Шығанақ орта мектебінің мұғалімдер тізімі 2016-2017 оқу жылы http://shiganak-moiynkum.mektebi.kz/main/30-shyana-orta-mektebn-malmder-tzm-2016-2017-ou-zhyly.html http://shiganak-moiynkum.mektebi.kz/main/30-shyana-orta-mektebn-malmder-tzm-2016-2017-ou-zhyly.html Шығанақ орта мектебінің мұғалімдер тізімі

2016-2017 оқу жылы

 

Тегі, аты-жөні

Қызметі

Жылы, ай, күні

1

Рахымбаева Алия Сыздыковна

Директор

21.01.1965

2

Абдрахманова Гульмира Аралтаевна 

ДОІЖО

06.03.1982

3

Плаксина Татьяна Владимировна

ДОІЖО

10.02.1973

4

Ещанов Рустем Маратович

ДТІЖО

08.06.1973

5

Шарекенова Марал Жубанияқызы

Музыка пән мұғалімі

31.12.1979

6

Рахимжанова Жанар Турашовна

Педагог ұйымдастырушы

13.04.1994

7

Райымбекова Гульнара Джамбулбаевна

Әлеуметтік педагог

20.05.1965

8

Мыңжасарова Гүлжанат Балабайқызы

Тәлімгер

07.09.1987

9

Баймырзаева Эльвира Жумабековна

Психолог

01.01.1986

10

Джартыбаев Жаксылык Серикпаевич

Психолог

17.11.1983

11

Серикова Гульназия Канатовна

Қазақ тілі  пән мұғалімі

09.09.1986

12

Бегалиева Баян Мұсақызы

Қазақ тілі мұғалімі

26.06.1989

13

Сейткожина Саягуль Сериковна

Қазақ тілі мұғалімі

23.10.1987

14

Джумабекова Роза Карибековна

Қазақ тілі пән мұғалімі

02.11.1968

15

Мусаева Балауса Тимурқызы

Қазақ тілі мұғалімі

02.07.1995

16

Зайцова Анастасия Валентиновна

Ағылшын пән мұғалімі

28.02.1988

17

Қалқабаева Әсем

Ағылшын пән мұғалімі

05.06.1985

18

Дюсекова Раушан Мейрамбековна

Орыс тілі пән мұғалімі

22.09.1986

19

Титова Ольга Владимировна

Орыс тілі пән мұғалімі

21.07.1974

20

Мырзабекова Темиркуль Сагадибековна

Орыс тілі пән мұғалімі

18.06.1963

21

Баймагамбетова Нурлыкуль Мырзагалиевна

Орыс тілі пән мұғалімі

09.11.1968

22

Екибаева Айтолкын Бейсенхановна

Математика пән мұғалімі

25.01.1973

23

Джаманова Гульназ Ашербаевна

Математика пән мұғалімі

04.05.1984

24

Ермоленко Марина Владимировна

Математика пән мұғалімі

22.03.1985

25

Мурзалиева Дина Дархановна

Математика пән мұғалімі

21.04.1992

26

Зеитова Гулим Маратовна

Тарих пән мұғалімі

01.03.1992

27

Досаева Жанар Есенгельдиевна

Тарих пән мұғалімі

05.09.1969

28

Адалбекова Асем Рустемовна

Тарих пән мұғалімі

22.05.1986

29

Айтишева Гулзат Исабековна

Физика пән мұғалімі

04.05.1976

30

Сатаева Гулжан

Химия пән мұғалімі

03.04.1979

31

Жумабекова Гаухар Маликовна

География пән мұғалімі

04.02.1974

32

Шығанақ орта мектебінің мұғалімдер тізімі

2016-2017 оқу жылы

 

Тегі, аты-жөні

Қызметі

Жылы, ай, күні

1

Рахымбаева Алия Сыздыковна

Директор

21.01.1965

2

Абдрахманова Гульмира Аралтаевна 

ДОІЖО

06.03.1982

3

Плаксина Татьяна Владимировна

ДОІЖО

10.02.1973

4

Ещанов Рустем Маратович

ДТІЖО

08.06.1973

5

Шарекенова Марал Жубанияқызы

Музыка пән мұғалімі

31.12.1979

6

Рахимжанова Жанар Турашовна

Педагог ұйымдастырушы

13.04.1994

7

Райымбекова Гульнара Джамбулбаевна

Әлеуметтік педагог

20.05.1965

8

Мыңжасарова Гүлжанат Балабайқызы

Тәлімгер

07.09.1987

9

Баймырзаева Эльвира Жумабековна

Психолог

01.01.1986

10

Джартыбаев Жаксылык Серикпаевич

Психолог

17.11.1983

11

Серикова Гульназия Канатовна

Қазақ тілі  пән мұғалімі

09.09.1986

12

Бегалиева Баян Мұсақызы

Қазақ тілі мұғалімі

26.06.1989

13

Сейткожина Саягуль Сериковна

Қазақ тілі мұғалімі

23.10.1987

14

Джумабекова Роза Карибековна

Қазақ тілі пән мұғалімі

02.11.1968

15

Мусаева Балауса Тимурқызы

Қазақ тілі мұғалімі

02.07.1995

16

Зайцова Анастасия Валентиновна

Ағылшын пән мұғалімі

28.02.1988

17

Қалқабаева Әсем

Ағылшын пән мұғалімі

05.06.1985

18

Дюсекова Раушан Мейрамбековна

Орыс тілі пән мұғалімі

22.09.1986

19

Титова Ольга Владимировна

Орыс тілі пән мұғалімі

21.07.1974

20

Мырзабекова Темиркуль Сагадибековна

Орыс тілі пән мұғалімі

18.06.1963

21

Баймагамбетова Нурлыкуль Мырзагалиевна

Орыс тілі пән мұғалімі

09.11.1968

22

Екибаева Айтолкын Бейсенхановна

Математика пән мұғалімі

25.01.1973

23

Джаманова Гульназ Ашербаевна

Математика пән мұғалімі

04.05.1984

24

Ермоленко Марина Владимировна

Математика пән мұғалімі

22.03.1985

25

Мурзалиева Дина Дархановна

Математика пән мұғалімі

21.04.1992

26

Зеитова Гулим Маратовна

Тарих пән мұғалімі

01.03.1992

27

Досаева Жанар Есенгельдиевна

Тарих пән мұғалімі

05.09.1969

28

Адалбекова Асем Рустемовна

Тарих пән мұғалімі

22.05.1986

29

Айтишева Гулзат Исабековна

Физика пән мұғалімі

04.05.1976

30

Сатаева Гулжан

Химия пән мұғалімі

03.04.1979

31

Жумабекова Гаухар Маликовна

География пән мұғалімі

04.02.1974

32

Шығанақ орта мектебінің әкімшілігі http://shiganak-moiynkum.mektebi.kz/o-detskom-sade/administraciya/29-shyana-orta-mektebn-kmshlg.html http://shiganak-moiynkum.mektebi.kz/o-detskom-sade/administraciya/29-shyana-orta-mektebn-kmshlg.html      Мектеп әкімшілігі:


   1. Мектеп директоры – А.С.Рахымбаева   
   2. Оқу ісінің меңгерушісі – Г.А.Абдрахманова

   3. Оқу ісінің меңгерушісі - Мусаева Б.Т. 
   4. Бейіндік оқыту ісі жөніндегі орынбасары - Л.Т. Каирлапова 
   5. Тәрбие  ісі жөніндегі  орынбасары- Ж.Т. Рахимжанова 
   6.  Тәрбие ісі жөніндегі  орынбасары-К.Т. Жапаров

   7. Кәсіподақ  ұйымының төрайымы- Б.К.Баймуратова
   8.  Кітапхана меңгерушісі- С.Е.Майшекеева
   9.  Педагог-психолог-Э.Ж.Баймырзаева, Н.Аманова      
   10.  Әлеуметтік  педагог-А.Н.Серикова
   11.  Педагог ұйымдастырушы-А.Б. Мухамбедиев
   12.Тәлімгер-Е.Б.Калашникова

]]>
     Мектеп әкімшілігі:


   1. Мектеп директоры – А.С.Рахымбаева   
   2. Оқу ісінің меңгерушісі – Г.А.Абдрахманова

   3. Оқу ісінің меңгерушісі - Мусаева Б.Т. 
   4. Бейіндік оқыту ісі жөніндегі орынбасары - Л.Т. Каирлапова 
   5. Тәрбие  ісі жөніндегі  орынбасары- Ж.Т. Рахимжанова 
   6.  Тәрбие ісі жөніндегі  орынбасары-К.Т. Жапаров

   7. Кәсіподақ  ұйымының төрайымы- Б.К.Баймуратова
   8.  Кітапхана меңгерушісі- С.Е.Майшекеева
   9.  Педагог-психолог-Э.Ж.Баймырзаева, Н.Аманова      
   10.  Әлеуметтік  педагог-А.Н.Серикова
   11.  Педагог ұйымдастырушы-А.Б. Мухамбедиев
   12.Тәлімгер-Е.Б.Калашникова

]]>
adminadmin Thu, 22 Jun 2017 22:54:25 +0600 Мектеп тарихы http://shiganak-moiynkum.mektebi.kz/o-detskom-sade/nasha-istorija/24-mektep-tarihy.html http://shiganak-moiynkum.mektebi.kz/o-detskom-sade/nasha-istorija/24-mektep-tarihy.html Мектеп тарихы

 


      Мектеп мұрағатындағы көне тігінділерді парақтап отырып , мектеп тарихына үңілсек, мектеп 1953 жылы алғаш есігін ашқан № 84 теміржол орта мектебі негізінде құрылған. 1976 жылы   № 302 орта мектеп болып ауыстырылса, 1978 жылы  №40 орта мектебі болып өзгеріп, 1997 жылы Алматы темір жол басқармасынан Мойынқұм ауданына өткізілгендіктен атауы Шығанақ  жалпы орта мектебі болып өзгертілді.
      Мектеп өмірі осы шаңырақта еңбек еткен білікті басшылармен тығыз байланысты. Мектептің байырғы басшылары:

1.Зафронский  А.М.                                               1953 – 1956 

2. Штоколов И.А.                                                  1956 – 1956 

3. Бектияров Д.Б.                                                 1962 – 1966 

4. Джалмухамедов Т.Ж.                                         1966 – 1969 

5. Аширов  Т.А.                                                   1969–1973             

6. Бурашева Р.К.                                                 1973 – 1976 

7. Екибаев Б.З.                                                   1976 – 1983 

8. Алипова Жумакуль Бекмагамбетовна                   1983 – 2007 

9. Жазықбаев Жайдар Саттарқұлұлы                      2007 – 2013

    Көпшілік құрметіне бөленген, алғыс ілтипатын алған аяулы ұстаздардың сара жолын жалғастыруда қазіргі  таңда мектеп ұжымын «Нұр Отан» ХДП-ның мүшесі   Рахымбаева Алия Сыздыққызы басқаруда. Білікті басшы мектеп ұжымының жұмысын жоғары деңгейде ұйымдастырып, жаңашыл іс-шараларға ұйытқы бола білуде.

          Екибаев Бейсенхан Зейнелұлы   1945 жылы сәуір айының 14- күні Жамбыл облысы, Мойынқұм ауданындағы, Буру-Байтал кентінде дүниеге келген. 1976 - 1983 жылы  мектеп директорының қызметін атқарған. 1983-2008 жылы Шығанақ кентінің кенттік кеңесінің төрағасы, әкімі болып қызмет атқарып зейнетке шыққан.  1970 жылы сәуір В.И. Лениннің 100  жылдығына байланысты «Ерен еңбегі үшін медалі, 1987 жылы қыркүйек     
«Еңбек ардагері» медалі, 2001 жылы желтоқсан «ҚР Тәуелсіздігіне 10 жыл» медалі, 2007 жылы желтоқсан «Ерең еңбегі үшін» медалі берілген                             

          Алипова  Жумакуль Бекмагамбетовна, 1949 жылы 10 маусым күні Жамбыл облысы, Мойынқұм ауданындағы, Буру-Байтал кентінде  дүниеге келген.  Шығанақ орта мектебін бітіріп, мұғалімдік қызмет атқарған. 1974 жылы Абай атындағы Қазақ педагогикалық институтын біірген. 1975 жылы оқу –ісі жөніндегі орынбасары, 1983 - 2007 жылы мектеп директорының қызметін атқарған. « ҚР Білім беру ісінің үздік мұғалімі»  атағы берілген. 


          Жазықбаев Жайдар Саттарқұлұлы, 1973 жылы Жамбыл облысы, Мойынқұм ауылында дүниеге келген. Еңбек жолын  2000  жылы Шығанақ орта мектебінде физика-математика пәнінің мұғалімі болып бастаған. 2004-2007 жылы осы  мектепте оқу – ісі   тәрбие жөніндегі орынбасары болды. 2007–2013 жылы мектеп директорының қызметін атқарып,2013 жылдан бастап Мойынқұм ауданы әкімдігінің білім бөлімінің басшысы ретінде қызмет атқаруда.


        Рахымбаева Алия Сыздыққызы, 1965 жылы 21 қаңтарда Жамбыл облысы, Мойынқұм ауданындағы, Буру-Байтал кентінде  дүниеге келген. 1996 жылы Шығанақ орта мектебінде бастауыш сынып мұғалімі болып жұмыс істеді. 2000 жылы директордың оқу-ісінің орынбасары  болып жұмыс істеп, 2013 жылдан бастап Шығанақ орта мектебінің директоры  қызметін  атқарып келеді.



]]>
Мектеп тарихы

 


      Мектеп мұрағатындағы көне тігінділерді парақтап отырып , мектеп тарихына үңілсек, мектеп 1953 жылы алғаш есігін ашқан № 84 теміржол орта мектебі негізінде құрылған. 1976 жылы   № 302 орта мектеп болып ауыстырылса, 1978 жылы  №40 орта мектебі болып өзгеріп, 1997 жылы Алматы темір жол басқармасынан Мойынқұм ауданына өткізілгендіктен атауы Шығанақ  жалпы орта мектебі болып өзгертілді.
      Мектеп өмірі осы шаңырақта еңбек еткен білікті басшылармен тығыз байланысты. Мектептің байырғы басшылары:

1.Зафронский  А.М.                                               1953 – 1956 

2. Штоколов И.А.                                                  1956 – 1956 

3. Бектияров Д.Б.                                                 1962 – 1966 

4. Джалмухамедов Т.Ж.                                         1966 – 1969 

5. Аширов  Т.А.                                                   1969–1973             

6. Бурашева Р.К.                                                 1973 – 1976 

7. Екибаев Б.З.                                                   1976 – 1983 

8. Алипова Жумакуль Бекмагамбетовна                   1983 – 2007 

9. Жазықбаев Жайдар Саттарқұлұлы                      2007 – 2013

    Көпшілік құрметіне бөленген, алғыс ілтипатын алған аяулы ұстаздардың сара жолын жалғастыруда қазіргі  таңда мектеп ұжымын «Нұр Отан» ХДП-ның мүшесі   Рахымбаева Алия Сыздыққызы басқаруда. Білікті басшы мектеп ұжымының жұмысын жоғары деңгейде ұйымдастырып, жаңашыл іс-шараларға ұйытқы бола білуде.

          Екибаев Бейсенхан Зейнелұлы   1945 жылы сәуір айының 14- күні Жамбыл облысы, Мойынқұм ауданындағы, Буру-Байтал кентінде дүниеге келген. 1976 - 1983 жылы  мектеп директорының қызметін атқарған. 1983-2008 жылы Шығанақ кентінің кенттік кеңесінің төрағасы, әкімі болып қызмет атқарып зейнетке шыққан.  1970 жылы сәуір В.И. Лениннің 100  жылдығына байланысты «Ерен еңбегі үшін медалі, 1987 жылы қыркүйек     
«Еңбек ардагері» медалі, 2001 жылы желтоқсан «ҚР Тәуелсіздігіне 10 жыл» медалі, 2007 жылы желтоқсан «Ерең еңбегі үшін» медалі берілген                             

          Алипова  Жумакуль Бекмагамбетовна, 1949 жылы 10 маусым күні Жамбыл облысы, Мойынқұм ауданындағы, Буру-Байтал кентінде  дүниеге келген.  Шығанақ орта мектебін бітіріп, мұғалімдік қызмет атқарған. 1974 жылы Абай атындағы Қазақ педагогикалық институтын біірген. 1975 жылы оқу –ісі жөніндегі орынбасары, 1983 - 2007 жылы мектеп директорының қызметін атқарған. « ҚР Білім беру ісінің үздік мұғалімі»  атағы берілген. 


          Жазықбаев Жайдар Саттарқұлұлы, 1973 жылы Жамбыл облысы, Мойынқұм ауылында дүниеге келген. Еңбек жолын  2000  жылы Шығанақ орта мектебінде физика-математика пәнінің мұғалімі болып бастаған. 2004-2007 жылы осы  мектепте оқу – ісі   тәрбие жөніндегі орынбасары болды. 2007–2013 жылы мектеп директорының қызметін атқарып,2013 жылдан бастап Мойынқұм ауданы әкімдігінің білім бөлімінің басшысы ретінде қызмет атқаруда.


        Рахымбаева Алия Сыздыққызы, 1965 жылы 21 қаңтарда Жамбыл облысы, Мойынқұм ауданындағы, Буру-Байтал кентінде  дүниеге келген. 1996 жылы Шығанақ орта мектебінде бастауыш сынып мұғалімі болып жұмыс істеді. 2000 жылы директордың оқу-ісінің орынбасары  болып жұмыс істеп, 2013 жылдан бастап Шығанақ орта мектебінің директоры  қызметін  атқарып келеді.



]]>
adminadmin Tue, 13 Jun 2017 03:54:57 +0600